Monday, August 29, 2011

yüzmek için son günler / last days for swimming

Tabi ki kapalı havuzlardan bahsetmiyorum. Işıl ışıl güneşin altında havuz-mümkünse denizde yüzmek söylemeye çalıştığım..Ne güzeldir değil mi deniz? Denize bakmak, dalgaları dinlemek bile insanı dinlendirir. Bir de yüzdün mü oooo tadından yenmez-tüm yorgunluğun, stresin yerini teninde ki tuzlara bırakır..Sonra yatarsın güneşe karşı hafiften ısınıp, kaçarsın şemsiyenin gölgesine..başlarsın kitabını okumaya, sonra göz kapakların ağırlaşır yavaştan-uyumak istersin ve çok mücadele etmez şekerlemenin tatlı huzuruna bırakırsın kendini..sonrası mı? "Hadi mısır yemeye gidelim" "Midyeci geldi-alalım mı sana da?" "frozen iyi olmaz mı, beynimize kadar donarız, içelim mi?" "hadi denize girelim, çok sıcak oldu-5000 saattir uyuyorsun, uyku böceği mi ısırdı kızım seni" gibi cümlelerin biri ve 6 şiddetindeki deprem hissiyle dürtülme sonucu tekrar başlarsın bu muhteşem döngüye:)
Deniz kıyafeti konusunda çok kasmam belki de kasmamam onlarca bikini ve mayom olduğundandır.Tek sorunum hangisinde göbeğimin çıkıp çıkmadığıdır:)) Aa bir de ne olursa olsun straplez üst olsun modundayım son 2 yıldır-güneş izi derdi kalmıyor.
Mesela bu yaz bir tane bile bişi almadım. Onun yerine kendimce güzel ve ilginç olanları sempatiyle baktım:) Aşağıdakilerde onlardan birkaç'ı..
Leopar, çok güzelsin-ama bana yakışmıyorsun:(
Fermuarlı herşeye hasta olan ben, bikiniyi ıskalamam ;)
Bu mayoyu çok sevdim, mayoları sevmesem de:) 
Hayır reklam yapmıyorum, Heliocare-Light kesinlikle muhteşem bir koruyucu, fondaten gibi olduğu içinde istediğiniz zaman kullanabilirsiniz. Yukarıdaki fotoda yüze bolca tatbik edildiğini beyazlaşan dudak ve kaşlarımdan tahmin edebilirsiniz;)
Tuniğim, sevgili dostum Ayşecan'ın hediyesi-Avon.. Yer mi? Çeşme:)
Bu da süper bişi ama yanlışlıkla güneşte kalmamakta fayda olabilir;)

No comments: