Friday, August 19, 2011

H&M


HM Ankara’ya da açılıyormuş, önce bu haberi paylaşayım:)
Nedense HM benim çok tercih ettiğim bir nokta olmadı. Yurtdışında da çılgın gibi Madewell, Blanco, NewYorker ve Gate yapmaya gayret gösterdim. Gate dışında derin hayal kırıklığı içerisinde olduğumu belirtmeden geçemeyeceğim. Gerçi Newyorker’de fena değildi ama en iyisi Gate’di..aklınızda olsun yurtdışında hem farklı hem de gerçekten ucuz birşeyler bulmak istiyorsanız Gate’lere bakmadan ayrılmayın:)
Ya ne diyordum ne demişim-alemim:)
HM’in pre-fall kolleksiyonundan bahsedecektim. İndirim (yağmalanma) sona ermiş gibi..yeni parçalara rahat rahat bakabilirsiniz. Fikir vermesi açısından ben de 1-2 şeyi paylaşayım..unutmadan, bu kış da gri, yeşil, parlement acaip moda olacak..animal prints çılgınlığı sürüyor, geçen sana boşa yatırım yapmadınız yani:)



No comments: