Monday, August 29, 2011

tasarımım / my design

Yetenekli ve becerikli olduğumu söylerler genelde ama ben pek öyle düşünmem, mütevazilikten değil-öyle olmadığımdan..ama bu ceketle fikrim bir parçacık değişir gibi oldu. Zira bu ceketimin tasarım ve kumaş seçimi tamamen bana ait! Ve çookk ama çok beğendim, çok da beğenildi:) Kumaş koltuk kaplama kumaşı..evet evet yanlış duymadınız. Vitrinde görüp, aşık oldum kumaşa..girdim ve satın aldım..Çok da kullanışlı ve bereketli bir kumaşmış..niye mi? Bir kere kumaşın topta kalan son kısmını aldım, o yüzden de kumaşcı kalan herşeyi 1m.fiyatına verdi..yani ben 1 metre kumaş fiyatına 2 metreden biraz daha fazla uzunlukta kumaş aldım. Kumaştan bir etek, ceket ve elbise çıktı:) Bereketli, çünkü İzmirdeki terzim bunların tamamını 100-TL'ye dikti..ahhh bu fiyata buralard ancak eteği diktirebilrim:( Neyse..Kumaş süper kullanışlı, dokuması hafif sert olduğu için dik duruyor ve de buruşmuyor yani ütüye gerek yok! Benim gibi ütüden nefret eden biri için bu konu ne kadar hayati önem taşıyor, varın siz yapın hesabını:)
ceket : Benim tasarımım
straplez elbise : BSB
saat : Swatch
ayakkabı : Nine West
yer : oturma odası :)

Bir de komik birşey anlatayım. Geçen İzmit Outlet'teki Park Bravoya girdim..kendi halimde bakınıyorum sağa sola..ama sonra kendi halimden çıkmama yol açtı etraftaki çalışanların bana bakıp bakıp fısırdaşması..öyleki birbirlerini çağırıyorlar-bana bakıp konuşuyorlar, paranoya mı yapıyorum? yooo..bana bakıp konuşuyorlar-anlam veremiyorum? Onlar da baktığımı ve anlam veremediğimi anladılar sanırım; içlerinden koordinat olarak bana en yakın olanı yanıma gelip :
- Pardon, ceketiniz çok güzel, bizden mi aldınız?
- Yooo, kendi tasarımım..niçin sordunuz, sizde aynısından mı var?
- Yok bizde aynı kumaştan yapılmış yastık kırlentleri var-ondan sandıydık..

Eee..koltuk kaplama kumaşı alırsam böyle bir sonuca da katlanmam gerekiyor tabi:))

No comments: