Friday, August 19, 2011

mevcutu değiştirin / change to change

Yurtdışı felan deyince aklıma geldi, unutmadan da yazayım. Avrupa'da çılgın gibi  "çatlatma" ve (tam adı "grafitti" olabilir-ama tam emin değilim..ahşap boyama kursuna giderken bu görüntüyr "eskitme" ya da "çatlatma" denirdi, o yüzden ben böyle adlandırıyorum bu stili:)) ve renkli french moda..
Frenchler, sadece parlatıcı sürülmüş tırnağa, renkli simli ya da sadece renkli oje ile yapılmış. Foto bulamadım, o yüzden biraz daha anlatayım, şöyle düşünün: tırnağınıza parlatıcı sürüyorsunuz, uç tarafa da dilediğiniz renkli bir oje ya da renkli simli oje..Çok spor, çok neşeli duruyor. 
Diğer bir french alternatifi de beyaz dışında farklı bir renkle yapılanı. Mesela zemin mat pembe, uç taraf aynı rengin parlağı ile tamamlanmış (bakınız aşağıdaki fotolar, siyahla yapılmış bir örneğini buldum). Çok havalı duruyor, şahsen deneyeceğim.Inglot'dan bir mat bir de parlak laci aldım bile :)
Bunlarda benim dolma biberi parmaklarımdaki ilk "çatlatma" performansım :  zemine "mat laci-inglot" kullandım. Çatlatma ojem ise "pembe flormar"..fotosu yok ama zemin Gri ya da Yeşil  olunca da güzel bir sonuç ortaya çıkıyor-denedim;)

No comments: