Monday, August 29, 2011

başarı için gerekli / dress for success

Başarı için "kürk"ün de gerektiğini düşünenlerdenim, "ye kürküm ye hesabı" yani..Eskiden bu konuda daha iyiydim ama yıllar geçtikçe takım elbise giymekten gına geldiğinden olsa gerek daha fazla elbise ve bilimum renkli kombinlere kaymaya başladım. Genellikle dikkat etmeme rağmen bazen işyeri için hiç uygun olmayan şeyler giyebiliyorum:(
Beğenip alınılan trendy elbiseler genelde renkli ya da bir aksesuarı olan miniye yakın elbiseler..Eee bunları insan haftaiçi de giymek istiyor ve tam o noktada işler karışıyor:(  Yani bir elbiseyi hem işe giderken hem de haftasonu severek giyilen bir parça olması pek mümkün olmuyor! oluyor mu?
O yüzden de nette turlarken, iş-güç kıyafetlerine daha alıcı bir gözle bakmaya çalışıyorum..
mesela bu elbise, bence 10 numara! ama boyu ve göğüs dekoltesine müdahale şart.
Birden fazla renkle yapılmış elbiseler son 1,5 yıldır favorim:)
Bunun da boyu:)

Dikkat ettiniz değil mi güzel olan herşeyin boyu kısa:)
Bir de burnu açık ayakkabılar'a değinmeden geçemeyeceğim, siz dikkat etmeseniz de IKA'nız dikkat ediyordur-benden söylemesi;)
Elbise : Bliss
Ayakkabı : VP (2006'dan beri giymemiştim!)
Saat : Gossip (şu kordonu değişen saatim)

Bu da ben..yoo düğüne gitmiyorum gayette Salı ve işe gidiyorum:) Yakasına aldanmayın, ciddi bir elbise aslında.



No comments: