Monday, August 29, 2011

çok beğendim / adore!!

Arkadaşlar, sizde benim gibi french yapma özürlüyseniz bu ürün tam sizlik! Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum ve tam bir ileri teknoloji harikası! Yani ısrar ve şiddetle tavsiye ediyorum! :)
Kullanımı şöyle: kalemi sallıyorsunuz, sonra ucunu bir kağıda bastırıyorsunuz, taki beyaz oje görünene dek..sonra kalemi, keçeli kalem gibi kullanıp french'inizi yapıyorsunuz-bu kadar kolay!
Sally Hansen ile ilk kez 2007 Bahal'ımın aldığı kayısılı cuticle kremiyle tanışmıştım.. sonrasında bir çok ürününü kullandım ama cuticle kremi ve aşağıdakiler diğerlerinin açık ara önünde-yani bence;) siz ne dersiniz?
Bunu kuzen Amerika'dan getirdi ama daha çalışmam lazım sanırım. Ortaya çıkan şeylerin "sanat eseri" kapsamında değerlendirilemeyeceğini anlamak için ünlü bir sanat eleştirmeni olmanıza gerek yok-sonuç aşikar;) 
Yapabildiğm desenler : kar tanesi (beyaz nokta yani:)) ve nazar boncuğu :P

No comments: