Monday, March 31, 2014

Polyvore 'Work Chic' Gündemi

uzun zamandır polyvore bakmamıştık, bakalım bir..işe giderken ne giyiyor modafanlar?

mükemmel renkler-mükemmel kombin!

Sunday, March 30, 2014

sıkıldıysan atma - değiştir

Devri ekonomi devri..Bence bizim ülkenin en büyük sorunlarından biri çoğunluğun tasarrufu bilmemesi (ben de onlardan biriyim malesef:()..yeni bişi gördük mü eskisini hemen sallıyoruz. Her türlü ürünün kademe kademe farklı fiyatlarda olması, erişimin artması, bilinçaltımıza "ait olma, farklı olma, " hislerinin pompalanması bu kötü huyumuzu körüklüyor malesef:(
kendi yaptıklarını da ekle-iphone arşivden;)

Saturday, March 29, 2014

Diyetteki Biz :S


Friday, March 28, 2014

işte böyle ;)


Thursday, March 27, 2014

günlük botox

Ben de botox yaptırdımmmmmmm!
Bahar yorgunluğundan sebep saat 10'u göremeden uyumam mı yoksa uyumadan önce yediğim aşırı tuzlu ya da şekerli yiyeceklerden mi bilinmez sabah kalktığımda yüzüm şiş kalkıyorum..ama bu durumdan şikayetçi değilim-niye mi? çünkü botoxlu gibi oluyom sıfır kırışıklık:D size de tavsiye ederim ciddi bir sağlık sorununuz yoksa:b
ceket:Thurley - gömlek:VeroModa - pant:Zara 
ayakkabı:Desa - kolye:kokoshSeyler - saat:Burberry
anime karakteri miyim neyim? yahu :b

Wednesday, March 26, 2014

düğün mevsimleri yakın..

Malum düğün mevsimleri yakın..bekarlığa veda, da ya da kına da güzel olmaz mı bu fresh süsler..Konsept kır düğünüyse hele - oooo süper:)
Marketten boş muhavva alıyorsunuz
sonraaa Kalp şeklinde kesiyorsunuz
üzerine gülleri (cansız da olabilir) tel zımbayla ekleyip (ya da silikonla)
kalbi asmak içinde süslü bir ip ya da kurdeleyi süsümüze bağladık mı.. 
tatatattatataaammmm :):)

Tuesday, March 25, 2014

akşam akşam

Hayatımda birçok şeyi aynı anda istediğim bir dönemden geçiyorum. Normalde bişileri isterim ama sonra vazgeçer ya da unuturum.. yeni şeyler istemeye başlarken bu kez istekler kaybolmadan üzerine yenileri geliyor. Ve enteresan şekilde hepsi için çok azimkarım-tıpkı üniversite yılları gibi..bu istekler arasında da hızlı akıyor hayat. Hayat?
Ama size  bunu anlatmayacağım. 1 saat önce kadar trafikdeyim, ışıklarda bekliyorum. Dünyanın en uzun yanan kırmızı ışıklarından biri bu ışık. Yani sağa sola bakınmak için çok vakit var. Tam o sırada yan kaldırımda arabamın biraz önünde yere oturmuş, 10 yaşlarında kırmızı montlu biraz apalakça ama güzel  yüzlü bir erkek çocuk dikkatimi çekiyor. Selpakçı..ama duran arabalara selpak satmaya çalışmıyor. Full konsantre yaptığı şeye. Ne mi yapıyor? Bağdaş kurmuş, kucağunda selpakların olduğu torbası, bir elinde kutu kola, diğer elinde bir çikolota..Çikolatadan alıyor kocaman ısırık, ardından kolasını içiyor. Ne arabalarla ne etrafıyla uğraşıyor. elindeki yiyeceklere full konsantre ve farklı görünüyor. Mutlu demeyeceğim. Danki "daha hayat dolu" "daha yaşıyormuş, daha gerçekmiş" gibi..Uzun süre gülümseyerek izledim ufaklığı..arkamdaki arabanın kornasıyla kendime geldim ve ilerledim..Çok ama çok mutluydu çocuk. O kadar keyifle yediğim birşey oldu mu yakın zamanda diye düşündüm..ya da o mutluluğu yaşatan sıradan olaylarım var mı diye hatırlamaya çalıştım.
Uzatmayacağım. Demem şu ki : Hayat "derin birşey" ve biz, onu, "biryerden biryere trafiksiz gitmek" olduğunu sanmaya başladık ya da "benzeri başka sığlıklar". 
Hayat ne ki? 


evde küçük dokunuşlar

Hani çöp evler vardır ya..yakında benim evde hobi ev olacak böyle giderse:)
Yapıp hediye etmeye yetişemesem de bazı şeyleri vermeye kıyamıyorum o da haliyle zaten hacmi minicik olan evimizde sıkıntı yaratıyor:)
Ama bu bana engel mi..yapıyorum da yapıyorum..

Monday, March 24, 2014

Haftasonu'ndan Haftabaşı'na..

Güzel bir haftasonundan sonra herkese mutlu bir hafta diliyorum efendim. Çok mutlu, sağlıklı, şanslı ve bol işli bir hafta yaşayalım;)
Cumartesi annemlerdeydik, sosyalliğin dibine vurduk yine;) 
annoşumun arka bahçesinden.. 
yine muhteşemdi laleleri!!
halaların en kokoşu Nunu ben de de sıfır makyaj :b
çok ızdı yine saçıma başıma, bakımsızlığıma:)

hiayytt arkamı döner giderim :b :)
sweat:Mango-pardesü:Lacooste-fular ve makosen:Beymen-çanta:Celine 
Bu da Pazar günü Kadıköy'ün arka sokaklarından..resim hem ürkünç hem başarılı geldi

Friday, March 21, 2014

Uzak Doğu II : Dikine Şehir Hong Kong V

HK'da ne yenir ne içilir? 
Siz de mızmız turistlerdenseniz üzgünüm siz de McDonals'da yemeye mahkumsunuz. Yok benim için farketmez diyenlerdenseniz HK size de tam bir cennet denenecek yemekler ve meyveler düşünüldüğünde..
Rehberimiz bizi havalanında karşıladıktan sonra hızlı bir şehir turunun ardından bir-iki tavsiye de bulundu ve HK'daki son günümüzde buluşmak üzere vedalaştık. Giderken de sıkı sıkı uyardı "sakın sokak satıcılarındaki yemeklerden yemeyin" diye..
Biz de bize tembihlenenlere uyduk ama 3 dk için! Rehberimiz köşeyi döndü ve bizde ilk başka köşedeki cızbızcı da "bu ne? bu ne?" diye diye bişiler seçtik. Rehberimizin yorumu ise bomba : "20 yıldır bu işi yapıyorum, Avrupa'dan gelipte böyle yiyen bir sizi gördüm!"-hele siz hanfendi efsanesiniz!!".. bu yoruma aağlasam mı gülsem mi bilemedim:P
Yerel lezzetler arasında körili balık köftesi, fasulye ve şehriye ile yapılan yalancı köpek balığı yüzgeci çorbası(bunun gerçeğini bangkok'da yedik-süperdi-kesin denenmeli), balık etinin sebzeyle doldurulmasıyla yapılmış sebze dolmaları denenmeye değer
 Lezzeti süperdi valla seçimimimizin sadece sokağın köşesinde ayakta, o zamana kadar sadece sushiyi hashiyle (hani o meşhur yemek çubukları) yemiş bizler için koca koca rulo şeklindeki etlerin çine soya filizleri doldurulmuş yiyeceğimizi çubukla zapdediptutup yemek zor oldu. Ben bir ara açlığa ve gıdım gıdım yemeğe dur demek için eti elimle tutmak istesem de sıcaklığından olmadı:( 
Midesi dolan ama gözü doymayan biz arayışa çıktık ne yesek ne yesek diye..sonrasında meyve mi yesek tatlı mı yesek diye düşünürken üzerinde tatlı olan meyve yemeğe karar verdik.
Bu dışı sert dikenli meyve, tüm uzakdoğu'da görebileceğiniz, herkesin acaip sevdiği ama sizin seveceğinizi düşünmediğim enteresan bir meyve. Şöyle düşünün..içi kavun gibi rengide ama tadı soğan püresi! Evet iğrenç kokuyor! Zaten çoğu ülkede toplu taşıma araçları ve kapalı alanlara sokulması yasakmış.
Benim favorilerimden biri 'Dragon Meyvesi'ydi..Dışı sert gibi dursa da pembe kabukları elinizle soyuyorsunuz. İçiyse beyaz kivi :)  ama daha tatlı ve yumuşak, daha güzeli diye düşünün.
Neyse Dragon'lu değil ama Druid'li tatlı bulduk biryerde..üstelik cafeye girebilmek için yarım saat sıra bekledik! Neyse beklediğimize değdi~en azından benim için :D
Ne yediğimizi unutmayalım, adları unutup aynı şeyleri yemeyelim her yediğimiz şeyin adını kaydettik. Ben işaretlediğimi eşim de 'Durian Mile-Feuille' yedi..Evet evet hemen alttaki resim kremalı durianlı tatlı miflöy böreği..Valla ben tadına bakıım dedim ama koku beni bitirdi :S Benim seçimim ise daha hallice ve aşina olduğumuz bir tatdı. Zaten gezimiz boyunca yediğimiz tek tanıdık yemek de bu oldu:)
Onun dışında kuru balık, kirazlı cola ve yengeç denedik sonraki günlerde.. Kuru balıkları çerez gibi yiyorsunuz..boy boy ve rengarenkler. En azından biz öyle yedik. Yanında cola ile çok korkunç olmuyor ama yine de poşetin bir kısmını bıraktık:)
Yengeç daha güzeldi..zaten yemeyeni dövüyorlar. Köşebaşı yengeççi var. Paranıza uyan bir büyüklüktekini seçiyorsunuz, sonra içeri giriyorsunuz ve yengecinizin gelmesini bekliyorsunuz. Tadı mı şahane!
HK'da ki son günümüzde Kore yemeği yiyelim dedik ve yol gösteren bir kadının (bir nevi hanutçu:)) peşine takıldık. Kadın bize yemekleri iyi sattı vallaha-düşünsenize kadının ikna gücünü? görmeden etmeden bir kadının peşinden gidiyorsunuz:)
 Vee tatlı son ulaştık - Hungry Korean'a..
Bize Kore yemekleri hakkında tüyolar veren tatlı garsonumuz
seçimim :  
eşimin pilavı yanında gelen 'salata yemeği:)' 
Herkes HK'da köpek eti yediniz mi diye sordu ama şunu söyleyebilirm ki öyle bişi yoktu. Yani etleri güvenle yiyebilirsiniz. Domuz eti mi sığır eti mi sorusunu da herkes anlayabiliyor bu arada;) Görüntüsü kötü olan ve denemediğimiz tekşey Pekin Ördekleriydi..Canlı bir ördeğin tüysüz halini düşünün. Ve şimdi de onun kızarmış ve ipte asılı halini!! Evet şaka değil! Nasıl kesiliyor? Kanıı napıosuuz dediğimde..ördekler vurulup kan da o delikten akıtılıyormuş..sonra ipte asılı kızarmış ördeğin orasını burasını yicem diyosunuz onlarda kesip tabağınıza koyuveriyorlar. Dayanamadım, deneyemedim:(( 
Bu arada HK ve Bangkok'da mutfak kültürü yok. Kadın erkek herkes günün her saati neredeyse dışarıda yiyor. Yukarıdaki foto gece 3'te çekildi.. Hala hareket var, hala müşteri var..
Bir de efsane sabah kahvaltılarımız vardı..Sabah sabah noddle ve pilav yediğimiz, geleneksel kahvaltılar. Ama gel gör ki çekmemişiz foto:/