Wednesday, March 19, 2014

Uzak Doğu II : Dikine Şehir Hong Kong III

Dedim ya Hong Kong’da en sevdiğim şeylerden biri de pazar alışverişleriydi. Zaten alışveriş havasını asıl yaşamanın yolu şehrin ünlü sokak pazarlarından geçiyor. Ladies Market, Temple Street Night Market, Jade Market, Apliu Street, Cat Street, şehirde doyasıya ucuz ve eğlenceli alışveriş yapabileceğiniz en önemli adresler. Ayrıca burada sadece alışveriş yapmıyorsnuz gerçek HK havasını da hücrelerinizde hissediyorsunuz. Gözlemeleriyle, her seviyeden alışverişçi ve satıcılarıyla bizim pazarları düşünün. Tam olarak minyatür ülke resminizi çeker. Buralarda aynen öyleydi.
Buralardan benim en sevdiğim pazar yeriyse Ladies Market'ti..Alışveriş yaparken mutlaka pazarlık yapın. Atıyorum 200 HKD mı siz 100 deyin 120 HKD'de anlaşırsınız;) Biz piskopatça hediye aldık, pazarlık yaptık. Saatlerce zaman geçirdik. Dedim ya Uzakdoğuda olduğunuzu iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Pazarlara zoom bir sonraki yazıda;)
Şimdi sizi rengarenk ışık şovları ve hareketle dolu Hong Kong geceleriyle başbaşa bırakıyorum;) tatatatattataaammmmm :
Hava kararmaya başladı..sokaklar daha da hareketleniyoorrr
Peninsula Otel 
 ve muhteşem sahil görüntüleri ile klasik nehir turu
Meşhur bot turu, korsan gemisi formatında, geleneksel olarak süslenmiş..
bir mağazadaki sunak..genelde çoğu mağazada vardı



No comments: