Sunday, March 9, 2014

Yeni keşfim

Sevgililer Günü, Kadınlar Günü, ve benzeri dayatma günlere karşı tepkili bir yaklaşım içindeyim. Ama Kadınlar gününü seviyorum çünkü bir sürü yerde kadınsal ürünlere ciddi indirimler yapılıyor:D
ee hal böyle olunca da soluğu evin en yakınındaki Gratis ya da Watsonda alıyorum..Üstelik bu mağazalar bu işi sadece 8 Mart'ta yapmıyor - bir gün daha uzatıp 9 Mart'ta da devam ediyorlar. Bu yıl da geleneği bozmayayım dedim ve yıllık stoğumu yaptım:)) Mevcut ihtiyaçların yanında farklı ürünlerde aldım "fırsat bu fırsattır deneyeyim bari" diye..
Seyahetlerde en büyük sıkıntı sırt çantama sığacak, uçağa inip binerken bagajla uğraştırmayacak seyahat boyu ürünler bulmak malumunuz..Herşeyin ufağını bulmuş ama güzel bir saç köpüğü bulamamıştım. İşte hem jöle olmasın hem farklı marka köpük olsun kutusu da küçük olsundiye bakınırken onu gördüm. Rengi hoşuma gitti. Arkada yazan yazılara inandım, fiyatı da iyi olunca "ammmmaaaann işe yaramazsa da kullanacak biri bulunur" deyip aldım.
Bu sabah denedim ve sonuç inanılmaz! 
İçindeki yapışımsı madddeden eliniz leblebi büyüklüğünde alıp iki avucunuzu birbirinize sürüyorusunuz. Sonra elinizdeki o yapışımsı maddeyi saçınıza şekil vererek sürüyorsunuz ve tatattatatatamm! Sonuç şaka gibi! Hem güzel kokuyor, hem elektriklenme yok, hem yağlı görüntüsü yok, hem köpük gibi daha uzun süre uğraşmıyorsunuz, hem de hem de hem de süper işte:D

No comments: