Monday, March 10, 2014

kafam karıştı? hangi kattayım?

Dün sabah yürüyüşe çıkmak için çoşkuyla kalktım-aaa o da ne' hava buz, yağmur şakır. Ben de uzun zamandır yapamadığım birşey yapayım dedim ve kitap okumaya karar verdim! Didocumun okumam için verdiği ama eşimin benden önce kapıp bir çırpıda okuduğu kitabı aldım : Eşikaltı Büyücüleri..ve sadece 4 saat sonra kitabı bitirdim! Yoo ince değildi ama içinde bir sürü foto olduğu için hızlı bitiyor-zaten o kadar akıcı ki içinde foto olmasa da yine biterdi. Neyse ne anlatıyor kitap? Ahmet Şerif İzgören reklamlarda bilinçaltımızın reklamlar içine l gizlenmiş sex-ölüm-dehşet öğeleri kullanılarak nasıl hipnotize edildiğini anlatıyor. Okumanızı ve satınalam güdülerimize daha farklı bakmanızı öneririm. 
Neyse kitap bitti ama aksiyon bitmedi. Akşam yemeğinden sonra Matrix'den sadece 4 ay daha önce yayonlanmış eski bir film izledik : "13.Kat" 
Matrix'i özellikle belirttim çünkü 13rd floor, tıpkı Matrix gibi kült bir film-yani bence:)
Konusu kısaca şöyle : hayatınız aslında bir simülasyon ve sizde kodu yazılmış programlanabilir şeylersiniz! Gerçekten çarpıcıydı. Önce kitap arkasından film sarstı beni. Kafam karıştı. 
İşte haftaya böyle ilginç düşünceler arasında başladım.
Hadi bakalım hayırlısı hakkımızda..umarım hepimiz en üst katta ve kendi oyunumuz içindeyizdir! Bilinciniz ve gözüniz açık olsun. İyi haftalar..
bluz:Ole - etek:Zara - ayakkabı:Beymen - saat:CK

No comments: