Sunday, March 16, 2014

Uzak Doğu

Uzun zamandır erteledim erteledim ama artık başlıyorum. Çok ara vermenin de anlamı yok sanırım. Bazı şeyleri senesi gelmeden yazmak lazım.
Bora Bora mı Küba mı derken hem viz ekolaylığı, hem yolculuğun daha kısa sürecek olması hem de sezonu olması nedeniyle destinasyonumuzu uzak doğu olarak belirledik. Dedik ki 10 günde HongKong-Thailand-Singapur 'a hızlı hızlı bakalım çok beğendiğimizi de bir başka tatilde uzun uzun kalmaya gideriz diye kararımızı netleştirdik. Hatırlarsanız yazın da Barcelona'dan girip Torino'dan çıkmıştık ve 9 günlük tatilin sonrasında 2014 yaz rotamızı aşık olduğumuz Nice olarak seçmiştik (şu an ayzarken farkettim size bu geziyi de anlatmamışım:(onu da yazacağım as soon as possible).
Düğünün yorgunluğunun sabahına erkenden uyandık-şansımıza saatler de geri alınmış olunca, hiç çanta felan hazırlamayıp sadece birkaç parça giysiyi sırt çantamıza atıp soluğu havaalanında aldık. Havaalanına erken gelince su masajı yaptırmak için vaktimiz kaldı. Cumartesinin yorgunluğunu Singapur Airlines desk'ine gitmeden biraz atmış olduk.
Neyse uçuş başladı ve daha ilk bir saatte Singapur HY büyüktür THY deyiverdik. Yok böyle bir hizmet ve kalite! Boşuna adamlar en iyi olmamış kategorisinde.
Uçuş detaylarımızı anlatmak isterdim ama çok uzun sürer. Piskopatça Singapur Sling içerek, gülerek ve yerel herşeyi yiyerek bir yolculuk yaptığımızı söyleyeceğim sadece..ha bir de givenchy çorap-krem-dişfırçası setini - Evet uçakta dağıtılan bu temel ihtiyaç maddelerinin markası Givenchy idi :)
Uzun bir uçak yolculuğundan sonra Singapur Changi Havaalanına indik. Oradan da yaklaşık 4 saatlik uçuşla HongKong'a ulaşmış olduk.
uçağımıza giderken..sevdik bu teyzenin çanta taşıma taktiğini 
Singapore Sling 
uykuluyum ama fotoğraf çektirmekten de geri kalmadım-klasik!
mont:Batik - gömlek:Coolins - kot:Zara - babet:TBurch - çanta ve fular:LV 
need to zoomm
Changi son derece şık bir havalimanıydı..çiçekleri, heykelleri, hiç hlimanı gibi değildi.
Gerçi Bangkok Havalimanını görmemiştik bunları düşünürken:) 
halıyı sevdim de :P  
ne kadar uyursam o kadar kardır..
ve bizi HK'a götürecek olan iki katlı uçağımıza biniyoruz.
HK'da görüşmek üzere;)



No comments: