Tuesday, March 18, 2014

Uzak Doğu II : Dikine Şehir Hong Kong II

Nerede kalmıştık? Şehir merkezinde..Şehir merkezi kolay gezilebilir ve çok eğlenceli. Kültür Merkezi'nin orada sabahtan akşama kadar zaman geçirmeniz mümkün. Ben en çok Kawloon Parkdaki Avenue of Comic Stars'ı sevdim. Siz de animeye meraklıysanız-sevmeniz garanti. Akşamda Işık şovunu izleyip sonra gece pazarlarına geçebilirsiniz(en sevdiğim yerler :P ~ 3. post'da)

Kasım ayının başında başlamıştı, Noel hazırlıkları..
Vergi olmayınca luxury'de tavan yapmış haliyle.. Ben de boş durmadım bir Chanel çanta kaptım ama Bangkok'dan..Kocamı 5 günde anca ikna edebildim:))
Ayağımda Torry Burch babetlerim vardı ama tabanları ince olunca uzun süre yürüyemedim ve Staccato diye bir mağazaya girip ayağımdaki babetleri aldım. Biraz pahalıydı ama tabanı koşarken giydiğim Nike'larımdan daha iyi olduğundan verdiğim her kuruşu helal ederek çıktık mağazadan ve devam ettik yürümeye..
Bunu da çaktırmadan çektim..Aşk Kawloon Parkta..Aşk her yerde ;)

No comments: