Monday, August 29, 2011

bisiklet aşkı / bicycle love

Bisiklet olayı fena sardı..bahçeden çıkıyoruz bisikletle- doğru Bostancı vapur iskelesine, oradan adalar vapuruna, durağımız: Kınalı ada..Ada da turladıktan sonra yine aynı şekilde eve dönüş yolunu tutuyoruz. Bazı akşamlar Caddebostan Migros'a da gidiyorum bisikletimle ama torbalar sağda solda asılıyken çok güvenli kullanamıyorum. Kendim için çok olmasa bile çevrediler için potansiyel tehlikeyim:)
Neyse bayram dönüşü kendime bir sepet alacağım..şöyle çiçekli felan kokoş bişi olsun istiyorum..İkinci isteğim de kokoş kokoş giyinikken bile kullanabilmek bisikleti..bayılıyorum topuklu ayakkabılarıyla bile bisikleti kullananlara! bir de bazısı bir eliyle telefonunda mesaj yazmıyor mu! inanılmaz..ben ne zaman yapabileceğim bunu?:( saçım gözüme girdiğinde ya da burnum kaşındığında bile bir elimi bırakmak için extra stres yaşıyorum ve o kadar strese 5 sn elimi kullanabiliyorum:) Neyse öğreneceğim-never give up:)
işe bu yaşlarda başlamak lazım, benim gibi 08.05.2011'de değil:)
işte, ben de böyle etekle kullanabilmek istiyorummm!
                                                        bir de böyle topuklularla..
sepeti de içindeki de çookk güzel..
Bu İzmir'deki bisiklet arkadaşım.
Aşağıdaki de İstanbul'da ki..
Arkadaşsız çıkmam:) daha çıkan zincirleri kendim takamıyorum zira:(
yukarıdaki sepet hayalimdeki sepet ama hasır yokmuş:( öle dediler..

Bu da ben:) kaskım ve bisikletim önde..
tshirt : Gate
short : New Yorker
gözlük : Safilo
saat : Swatch
ayakabı : Sketcher
buna benzer bir kıyafet giymek için işi iyi bilememe gerek yok gibi ; I

No comments: