Thursday, August 18, 2011

Beyaz Pantolon Nasıl Giyilir? / how to wear : white pants

“Yaz” deyince “beyaz”, “beyaz” deyince “yaz” gelir genelde insanın aklına hatta kışın beyaz giyine “Zürefa’(kibar) nın düşkünü beyaz giyer kış günü” diyen bir şarkımız bile vardır:) Yazın beyaz giymek güzeldir ama bana kombinlemek hep zor gelir:( Ya şişman görünürüm, ya çok dikkat çekici gelir, ya da beyaz dışında ayakkabı giymek istediğimde “uyumsuz mu oldu” girdabından çıkamam. Belki sadece ben değil de başkaları da vardır benim gibi düşünen, zorlananlar beyaz giyerken..ilk post’umuz “beyaz pantolon nasıl giyilir?”sırasıyla etek ve ceket’de gelecek;)
Genelde beyaz pantolonlar siyah tshirt ve siyah ayakkabıyla tamamlanıyor. Ben son zamanlarda, pudra rengi bluz ve camel renkli ayakkabıda kullanmaya başladım, daha bir spor görünüyor siyahlı kombine göre ve daha bir “yaz”görünüyor:) size de şiddetle tavsiye ederim..ayrıca yeşil ve mavi ayakkabı da cici görünüyor. Deneyin bakalım bir nasıl hoşunuza gidecek?



No comments: