Friday, August 19, 2011

spontan

Lise arkadaşlarınızla yemeğiniz var, her yıl periodik görüşüyorsunuz..evinizden uzaktasınız, akşam evinize döneceğiniz için yanınızda sadece cüzdan ve telefon var veee veeee olan oluyor, yemek öncesi giydiğiniz elbisenin üzerine vişne suyu dökülüyor!! tatatattaaam..lise mezunları yemeği ve elbiseniz lekeli!!
Ne mi yaptım? Koşarak olay yerinden uzaklaştım, en yakında bulduğum mağazaya girdim, şansa bak ki HM satıyor, ihraç fazlası:) eee hemen bir etek ve tshirt kaptım tabi, ayakkabılarımla çok uymadı kıyafetim ama karanlık ve yerdeki çimler sağolsun, çokta sırıtmadılar:) Geceyi hayırlısıyla bitirdik.
Böylece bir seyahatimde daha gittiğim yerden bişiler almış oldum-tebrik ediyorum kendimi! ben para harcammiimm, alışverişden uzak durayım diye kendimi kastıkça kader beni alışverişe zorluyor resmen! ne diim : kahpe felek:)

No comments: