Monday, August 29, 2011

VS

Victoria's Secret yaptımı tam yapıyor gerçekten..Yeni keşif  body-care kolleksiyonum, Secret Moments' dan bahsetmek istiyorum sizlere..Efendim kolleksiyon son derece geniş, kokularda şeftali, hindistan cevizi, şeker kamışı ve  mavi frezya çiçeği kullanılmış. Denilene göre kokuların isimlerini Brezilyalı model Alessandra Ambrosio, kişisel anılarından esinlenerek koymuş. Örneğin "at first sight" ismi, kızı doğduktan sonra onu ilk kucağına aldığı ana ait..Kokulara gelirsek;
  • Girls’ Night (favorim, tek kelime ile süpper düpper!!)
  • Island Escape (hindistan cevizi kokusu baskın)
  • At First Sight (hatırlayamadım :( )
  • Room 504 (bunu da hatırlayamadım :S, demek ki çok beğenmemişim)
  • Good Day Sunshine (ikinci favorim zaten ilkine benziyor, süper)
  • Naughty and Nice (Burbery weekend tadında, şekerli bir koku)
Kokular kalıcı..fiyatları da uygun olduğundan genellikle sıkmak yerine yıkanmayı tercih ediyorum-beğeneceğinizi düşünüyorum. Niye mi? şu ana kadar favori iki kokumu beğenip, almayan kalmadığı için:)

No comments: