Monday, August 29, 2011

maksi çok havalısın! / eyecatcher maxi!

Eskilerin maksisi bu kadar havalı olacak deselerdi inanmazdım valla! Çocuklukta babaannemin sürekli, annemlerin de mevlüte felan giderken giydiği bir etekti maksi..Ama şimdi öyle mi? en kokoş giysilerden biri oldu..hele sifon alıp astarı dizde bitenleri pek bir moda pek bir trendi şu sıralar..Ben de geçen yıl İzmir'deyken edinmiştim 2 adet..bazen straplez elbise olarak bazen de kendisi yani maksi etek olarak çok giydim, çok rahat ettim..bence herkesin bir tane olmalı-inan pişman olmazsınız..
Görüldüğü üzere abet ve tekparmaklarla sporumsu, topuklularla ise son derece sexy ve şık görünüyor..
Az kaldı unutuyordum "boyum kısa bana yakışmaz ki?" tribine girmeyin, inanın kısalara daha çok yakışıyor, uzun gösteriyor;)

No comments: