Thursday, February 2, 2012

ordan burdan / things that make me happy

Bugün son zamanlarda gördüğüm, aldığım, hediye gelen  ama ortak yan olarak 'beni çok mutlu eden şeyleri'n bazılarını paylaşayım istedim :
süpriz hediye-Ocak'ın son günü..17 arkası-hıımmm anlamlı-çok anlamlı;)
Ocak'ın son günü odamın camından görünen 'Defne Ağacı'
 
Çoookk uzaklardan gelen bir cd.. İzmir günlerine ışınlandın beni poşetinden çıkar çıkmaz! Az dinlememiştim-terapi şarkımdın..Dido yine muhteşem, yine harikasın! Hatırlayanlar bilir, Everthing to Lose (dinlemek isteyenler için :  http://www.youtube.com/watch?v=uEm0Wki1WtE), Sex and The City'nin ikinci filminin soundtracklerinden biriydi..Sanırım en sonunda gözümü karartıp gidicem İngiltere'ye-bu muhteşem sesi canlı dinleyebilmek için! Yakınen tanıyanlar bilir bir gençliğimde benim için sadece Dolares (Cranberries'in solisti) ve Dido vardı! ve benim iyi-kötü iz bırakan her anımda da mutlaka arka fondaydılar! 'Just my imagination' çalarken.., 'White Flag'de ağlarken....ahhhh ahhhh..Leyla planları değiştirip geleceğim sanırım seninle İngiltere'ye;)
Bu da bizim Ayşecan'ın-nam-ı diğer 'Google Ayşe'nin son harikası! Kızım pes ne diim sana-'10 parmağında 10 marifet' yeterli gelir mi acaba? Nasıl zaman yaratıyorsan artık bu kadar işin gücün arasında? ama bir daha söyleyeyim-ben de istiyoruumm bu pastadaannn ama kelebekli ya da kırlangıçlısından olsun mümkünse (Z the yüz'süz insan) :P 
Tavsiye edilesi bir kitap..
Batik'ten aldığım kırmızı deri montum-üzerimden çıkarmıyorum;)

No comments: