Monday, February 13, 2012

12-13-14!

Sevgililer Günü hüzü suyu hürmetine pc.mde ne kadar aşk ve aşk'a dair resim, foto varsa hepsini yayınladım bu post'ta! ohh bee! kurtuldum bir kere de..
Vee bu arada ben hiç sevmem bu günü. Herkes öyle vıcık vıcık-savrulsun paralar yumoş ayıcıklara, kazaklara...
En büyük Aşk ne biliyor musunuz? Annenize ve kendinize duyduğunuz! Çünkü her durumda sizi bırakmayacak, sizin yanınızda olanlar bunlar..haa bir de 'kitap aşkı' (m) :)
Kitaplar da hiç terketmez sizi-boşuna dememişler-en iyi dost'tur diye.
Sevgililer gününüz kutlu olsun! Hiç endişelenmeyin ve ekstra üzülmeyin! Yalnız olamazsınız. Bunları okuyorsanız-yaşıyorsunuz demektir! Eee o zaman ne duruyorsunuz, başlayın kendinizi delice sevmeye!
Kış'ın başlayan aşklar her zaman daha sağlamdır-garantili:) 
bazıları AYI sever!
bu kare beni direk ortaokula ışınladı! silgim yeşil renkli pelikan'dı:)
bunu çok sevdiiimm..
Bu arada alakasız ama mentorüm hep şöyle der : "kendini sevmeyen, kendine karşı hoşgörülü olmayan-başkarılarını sevemez, hoşgörülü hiç olamaz! "
Alakasız ama söylemek istedim-belki bazılarımızın bunu tekrar hatırlamaya ihtiyacı vardır. 

Aşağıdaki kareyi de çok sevdim. Mesaj net : imkansız olsa da-aşklar yaşanabilir! iki taraf da yeteri kadar isterse tabii.. Yani bir kuş (ya da kedi) bir balık'a aşık olabilir! Meraklanmayın-çözüm de gelir;)

No comments: