Tuesday, February 7, 2012

inspire

Bazen öyle kombinlere rastlıyorum ki hem çok beğeniyorum duruşlarını hem de aynısını yapabilecek fırsatım oluyor-gardrobumdaki benzer parçalar sayesinde;) Aşağıdakileri de çok yapılası buldum-paylaşayım istedim..
keşke şu çizmeleri alsaydım Zara'dan..
güvenemedim kendime, neyse ki ayakakbısı hediye geldi :D
bu da 'free friday' kostümü olarak tarafımca acilen denenecek..
ben de üstteki kombnin aynısını giyiyorum ama kimse fotomu çekmiyor:)
aynısını hemmencecik yapıcam, bu Pippa Middleton harbi hoş giyiniyo..
Gözde, bu da güzel bir Cuma akşamı kombini olabilir, hı??
Hem cafe pi'de de yaşımızı iyice belli etmiş oluruz:P
sarı kazak siyah etekli kombinin aynısından yapıcam ama daha 2 kilom daha
var vermem gereken ancak o zaman kazaklıyken bile ince görünebilirim;)

No comments: