Saturday, February 4, 2012

Göksel♥

2009 yazıydı..ya da Ağustos sonu-Eylül başı tam hatırlamıyorum..ama hatırladığım birşey var : Didim'den dönüyorduk İstanbul'a..Arabadaki cd.lerden sıkılınca benzinliğin birinden Göksel'in 'Mektubumu Buldun mu' albümünü almıştık..ve böyle başladı zaten  sevdiğim Göksel'e aşık olmam! 2009'dan beri de hep canlı performansına gitmek istedim ama olmamıştı:( yok İzmir'deyim, yok bilet kalmadı, yok o hafta İst'a gelmemi engelleyen bişi derken-yoktu sonuç..nihayet dün akşam Melisa ve Elif'le kırdım bu talihsizliği:) Ve Göksel'i daha bir çok sevdim canlı performansında..gülümsemesini, içtenliğini ve o güzel şarkılarını..Liseli kızlar gibi mutlu oldum en önde, elimde kamerayla:)
Konser sonrası da boğazımız parçalanırcasına 3 kız arabada söylemeye devam ettik şarkılarını..şimdi kalktım-bunları yazarken hala dinliyorum..İnsan sıkılır değil mi? ama hayır-belki son albümünde dediği doğrudur : 'Ben de bi' aşk var....."
Aşağıda bir sürü foto bulacaksınız-kusura bakmayın lütfen, içlerinden seçemedim hepsini yükleyim istedim-zira karanlıkta elde çekmek gerçekten çok zordu! çok emek harcadım bunlar için bile;)
 
Kısaca notlar : Göksel'in yeni saç kesimi harika olmuş..(gaza geldim ben bile kestirebilirim-o kadar beğendim yani!) Konsere albüm kapağındaki giysiyle başlayıp ikinci yarıya 60'ları hatırlatan beyaz elbisesiyle devam etti. Göksel'le ilgili birşeyi daha sevdiğimi farkettim: Çok cesur..ayrıldığını-hala aşık olduğunu-ama ayakta durduğunu cesurca ifade edişi takdire şayandı! Hatta albümünün adını 'yalnız kuş' koymak istemiş ama "annem çok üzüldü-anne ben böyle mutluyum dedim ama olmadı o yüzden vazgeçtim" demesi bile çok samimi geldi-benzer anne-kız dialogları yani:)
Konser sonrası oluşan ortak ana fikir : aşk yok, mantık var..aşk biter/terkeder, akıl yanında devam eder. Yola devam;)
aaaa..bunlarda bizden..sırasıyla Ara Cafe-Barcelona-IKSV

No comments: