Sunday, February 5, 2012

1 güzel gün daha / one more nice day too

Cuma akşamı başlayan sosyalliği bugün muhteşem bir jübileyle bitirdim:) Dün Sena'yla "3 haftada 3 oyun" aktivitemizi "Tehlikli İlişkiler"le taçlandırdık. Ben oyunu oldukça farklı buldum-özellikle dekor ve müzikler muhteşemdi! Oyunu tavsiye ediyorum;)
Bugünde üniversiteden çok sevdiğim bir arkadaşımla görüştük. Çok özlemişim 2 yıl geçmiş görüşmeyeli! Yani haftanın jübilesi harika oldu;) Neyse harika bir haftayı daha geride bıraktık-next!..aaa bir tane daha güzel haber : en son 2009 sonunda giydiğim Meltoş Zara tshirtümü giydim bugün..niye mi giymiyordum? kilomdan tabi ki! İnanamadım bariz ilk zamanlardaki gibi oldu, belde can simidi/airbag göbeğim olmadan:D Umarım korurum bu kilomu uzuuuun yıllar;)
tshirt : Zara
jean : Mango
eveet yine kırmızı montum:)

No comments: