Wednesday, February 1, 2012

'kış'a özel kendin yap-1

Bu atkıları acaip sevdim. Gerçi bu aralar hiç kalın giyinmeye gelemiyorum. Sizde de oluyor mu? Örneğin çok eskilerden hiç boğazlı kazak giyemezdim-sonra bir dönem boğazlı kazka giymeye başladım.Şimdilerde bırakın boğazlı kazağı (bugün hariç), kalın kazak bile giymiyorum! Küresel ısınmanın mı içsel darlanmamın mı sonucu mu tüm bu olanlar? :S
bu tür atkıları çok seviyorum! aslında atkı değil, kazak! bol kazakları, yukarı doğru sıyırıp,içine sarıyorsunuz, hooppp şekil yukarıdaki gibi oluyor:) süper değil mi, ben bir hırkamı böyle kullanıyorum bazen:) Elde taşımayı sevmem oldum olası-tembel adam yaratıcı olur:D
Bu da süper fikir, cebini, anahtarlarını ne biliim işte ufak tefek şeylerini koy atkı cebine..güzel fikir vallaha-sevdim çok. Eski bir pantolonunuzdan sökün cepleri-ne uğraşacaksınız cep felan dikicez diye;) (not : tembel adam yaratıcı olur-2, şaşmaz!)

Aşağıdaki karenin konumuzla ilgisi yok aslında ama psikopatça bir sevimliliği olduğundan paylaşayım istedim. Zaten bu aralar "kulaklık" denince psikopota bağlıyorum!! 2 haftada bir telefonun yada mp3çalar'ın kulaklığını bozuyorum-hıır gıırrr:S
Ama asıl beni delirten konu bu değil! Kendime neredeyse 3 aydır, sabahları koşarken kullanmak için düz-sıradan-kulaklarımı soğuktan koruyacak-dikkat çekmeyen bir kulaklık arıyorum. Vee sadece arıyorum! Yaa en ciddi spor mağazalarında satılan kulaklıklar bile tüylü ayıcıklara mı benzer? 'Bayan için' deyince hepsi tüy tumağı gibi, renkli şeyler!! Erkekler için olanından alayım dedim-onlarda 2 mikron büyüklüğündeki kulaklarımı korumak için değilde daha çok yanaklarımı sıcak tutmak için alınmış görüneceğinden bu parlak fikrimden de vazgeçmek zorunda kaldım! çok kılım bu mevzuya çokkkkk.. 
Aaa.. Ayşe'den rica etsem bana örer mi acaba? benim örgü becerim yok ama bir taç'ın üzerine örülse, kulak kısmına da pamuk dolsursak?..Ayşeeeee....canım arkadaşım yapabilir misin? Beni bu 'arayış'tan kurturabilir misin???

No comments: