Sunday, February 5, 2012

Bağdat Caddesi-Nişantaşı

Bugün evden arkadaşlarla buluşmak için Nişantaşı'na gittim..Tiyatro'ydu (Tehlikeli İlişkiller-kesinlikle görülesi bir oyun bu arada), yemekdi derken geç olan saatle beraber çılgın bir trafik eşliğinde 3 saatde eve gelebildim! Giderken de çok zor gitmiştim..Kardan sonra eve kapananlar, güneşle beraber adeta sokaklara fırlamış gibiydi!
Neyse asıl mevzuya gelelim-konumuz trafiğin yoğunluğu değil. Hem cadde de hem de Nişantaşı'nda mağaza vitrinleri yeni sezona hazır hale gelmiş..Vitrinlerdeki renkler Bahar'ı Bahar'dan önce müjdeler gibiydi..Sarı,yeşil, turuncu, saks mavisi damgasını vuracak görünüyor 2012'ye..diğer dikkatimi çeken şeyse-geçen yıl moda olan şeylerin bu yıl yerini daha bir sağlamlaştırıp-bir çıt daha yukarı çıkmaları..Ne gibi mi? Mesela geçen sene de canlı renkler modaydı ama bu yıl hem renk sayısı artmış, hem de fosforluların hakimiyeti..Geçen sene moda olmaya başlayan midi ve maxiler, siyah ve koyu renklerden oluşan kumaşlar yerine daha canlı renklerdeler şimdi. Koyu renkler de saten ve şifonlara taşınmış durumda.
Bu yıl canlı renklerin gardrobumuza gireceği kesin..ama eteklerin midi mi maxi mi olacağı size kalmış;) Benim favorim maxi.ler..kışın da harika oluyorlar-özellikle topuklu bootie ve kısa bir deri montla;) Fikir vermesi açısından-buyrun fotolara..

2 comments:

Ödül Melek said...

Bunlar çok güzelmiş de, ben hala çok üşüyorken bunları giyebileceğiniz zamanları pek düşünemiyorum. Gelecek mi o günlerde? Hala her yerde buz var:(((

.. said...

ben şansımı zorlamaya başladım-dün 12 derece diye tişört ve deri mont giydim..Emel'de ince gitinmişti;)