Friday, January 21, 2011

yapacaklarım / my to do list

Kısmetse bu haftasonunu yine evde geçirmeyi planlıyorum..yine dekorasyon ve elişlerine adayacağım kendimi..bazı yapmak istediğim şeyler var.

Yeni notebook'uma kılıf bulamıyorum mesela..12" yok piyasada..o yüzden keçeden aşağıdaki kılıfı yapacağım;)
Her sabah şal, atkı aramam tam bir kaos yaratıyor. Ya bulamadığım için takmaktan vazgeçiyorum ya da istediğim rengi ya da aradığımı bulamadığımdan abuk subuk bişi alıp çıkıyorum, Ikea'dan aldığım kumaş organizer'ı aşağıdaki gibi yapıp-bu derdime son vereceğim;) Zaten ben bunun ayakkabı için olanını çoraplarım için kullanıyordum-bunu nasıl akıl edemediysem artık :)

Meltoşla, Alsancak'da bir seyyar satıcıdan buna benzer bir anahtarlık almıştım, tavşanlı, çiçekli çok şirin birşey..onu da takı organiser'ı olarak modifiye edeyim bari;)

Bospa'dan bol upuzun bir tshirt almıştım, onu da düğümleyerek, tarz yaratayım..Gül Sokak' dan puan toplayalım biraz;)

evde kocaman beyaz bir kutu vardı..atmaya kıyamadığım, ona da Fil kalıbı çıkartıp aşağıdakini yapacağım, evdeki dergi ve gazeteler ortalıkta durduğunda kıl oluyorum zira..Başak özelliklerim 35'imle beraber kıprdanmaya mı başladı ne:)
ve bu da yapılacakların sonuncusu..sıkıldığım siyah elbisemin üzerine, artık renkli kumaşlarla aşağıdaki yaprak'sal şeyleri dikeceğim..elde dikeceğimden, dikişleri teyel gibi yapacağım-sanırım daha orjinal olacak;)

ayy ne çok şey biriktirmişim! yuppiii...

No comments: