Saturday, January 15, 2011

DKNY cıvıl cıvıl / DKNY, giddy colours

Siz de benim gibi kolaya kaçıp sürekli siyah ya da gri giyenlerden misiniz?
Bu iki rengi hem çok seviyorum hem de banko yakışıyor. Farklı bir havası var canım..asil :) 
Bir kadın vardı hani sürekli siyah giyen..Neslihan Yargıcı mıydı? son günlerde onun gibiyim ayol! Gerçi dolabımda bir sürü renk var ama gel gör ki renkli moda çok sık geçmiyorum, geçemiyorum..Ya da renk kombini yapmaya çalışırken bakıyorum aaa yine siyah olmuş! ama istekliyim, renkli kombin yapmaya..
DKNY'nın 2011 Spring koleksiyonunda renkler de kombinler de bir harika olmuş! İstinye Park üst kata ya da internet sayfasına bir göz atın derim. Koleksiyondan birşeyler almasanız da renk kombinleri kesin ilham verici olacaktır.

 Siyah-Beyaz da bir renk tabii ;)

No comments: