Thursday, January 20, 2011

vazgeçilmezler / cardigans, the life saver

Hırkalar bu kış da, önümüzdeki baharda trendy, ve her zaman da popüler ve trendyliğini kaptırmayacak gibi. Mesela son 2 yıldır yelekler tarafından koltuğu sallansa da henüz herhangi bir kaybedilmiş bir statü yok ortada:) Hırkalarda, belden kuşakla ya da kemerle bağlanan bir trendle savaş açtı yelek furyasına..
Hırkaları "hayat kurtarıcı" segmentte değerlendiriyorum dersem- çok da yanlış demiş  olmam sanırım. Muhtemelen, kış sezonunda, uzun kollu(!) kazak, elbise bulmakta siz de zorlanıyorsunuzdur; zira bildiğiniz üzere global ısınma modayı da ısıtmış durumda. Kış kıyamet demeden kısa kollu, kolsuz kışlıklar revaçta artık!..hal böyle olunca hırkalar da herkesin "vazgeçilmezi" oluveriyor.
Kullanışlı, sıcak, rahat..tüm bunlar yetmiyormuş gibi doğru kombinle çok da şık bir görüntü oluşturmaması neredeyse imkansız.

Aşağıda 1-2 spor ve şık bulduğum kombini paylaşıyorum;)


 Bu tip hırkaları çok seviyorum ama bu sezon hiç bir yerde rastlamadım. Gören var mı?

 Bu hırkanın krem rengi, kısa ve ya uzun kollusunu Zara'da bulabilirsiniz;)





İşte buu!! benim hırkam, Topshop 2011-Kış..
Benimkisi siyah ve abartmıyorum, taparak giyiyorum!
Lacivertini almadığım için çok ama çok pişmanım:(
İzmir'de de yok ki topshop:(
ama Şubat'da İstanbul'a gittiğimde kalmışsa kesin alacağım :))

No comments: