Thursday, January 20, 2011

renkli kürkler / colourfull fürs

Yaaa renkli kürklere baylıyoruuumm.. Geçen sene sevgililer günü sabahında Ece Sükan'la aynı uçakta İstanbula giderken başladı aşkım! Ece'nin siyah skinny deri pantolonla, siyah deri ceket üzerine giydiği pembe kürk o günden beridir aklımdan çıkmaz. Sonra üşünmedim, araştırdım. BSB olduğunu öğrendim, ama gel gör ki Şubat'ın 20'si olmasına rağmen kalmamıştı ne İzmir'deki ne de İstanbul'daki BSB ve BSB satan mağazalarda:(
Aslında sonrasında kürk işini sevdiğimi farkettim:) (neyseki daha alma seviyesine gelmedim,benim modelini çizdiğim, canım annemin de diktiği yeleğimi saymıyorum:)) hele de renkli olanları. Ece'ninkinden ya da onun yeşilinden bulsam, çekinmem alıırım, çatır çatır da giyerim vallaha! :)

Bu da süper yahu! Nasıl havalı durmuş! Gerçi arkadaşın üzerindeki herşey 10 numero!

No comments: