Saturday, January 15, 2011

iç hesaplaşma? / what we learned this year, 2010?

Başlığı bir blogta görünce düşündüm.

"Sahi, ben 2010'dan ne öğrendim?" diye..O kadar çok 2011'den beklediklerime odaklanmışım ki-düşünmek hiç aklıma gelmemişti 2010'un derslerini..Zira aynı şeyleri yaparak farklı sonuçlar beklememeliyiz değil mi?
2010'dan çok ders var ama sadece aklıma gelen ilk 10'u yazacağım, bakalım beni neler direkt etkilemiş?

Yazmaya başla!

Ne öğrendim?

-premature'ler gibi davranmaktan vazgeçmeyi
-herşey olacağına varır, kasma
-üstüne alınma, kişisel'e alma
-acılaşma, protest mahiyetinde yaşama
-gerektiğinde vazgeçmeyi bil
-"labeling" is disabling
-kendine karşı acımasız olan, başkalarına karşı ne kadar hoşgörülü olabilir ki?
-herşey geçiyor,ama gerçekten geçiyor:iyi ya da kötü
-sahici ol!
veee..
-bu yıl hiç olmadığım kadar kaba ve sinirliydim, bunu düşününce fena halde canım sıkılıyor: Haşladığım tüm taksi şoförü, garson ve herkesten özür diliyorum :(

2010'da genelde kendimi, hırçın-kaygılı-asi ve sinirli hissettim..bunlarla beraber de tabiri caizse 4 nala biryerlere yetişmeye çalıştım!

 2011'de herkesi ve herşeyi, emekli öğretmen misali kucaklayacağım:)
 2011'de yapacaklarımızı özetlersek ;)

No comments: