Saturday, January 22, 2011

bazen kendime inanamıyorum / unbeliavable zeyzey

Bazen kendime inanamıyorum! dün sabah işe giderken ofistekilere Reyhan Pastanesi'nden börek alayım dedim-tabi tatlılara da dayanamayıp uzadım diğer rafa.. tam karışık kurabiye alacakken, "peynirli brownie" yazısını farkettim ve hemen siparişimi değiştirip, ondan aldım. Adı ve görüntüsü aklımı başımdan aldı. Tadı inanılmazdı! sonra dedim " ben bunu yaparım". Haydaaa, neden böyle dedim-neye dayanarak dedim, bilmiyorum ama dedim işte! Sanki 40 yıllık ev hanımıyım ya da her hafta gün gezip, tarif topluyorum! bu özgüven işi dert oluyor çoğu zaman başıma! Sonra akşam internetten tarif aradım "peynirli brownie"diye..buldum da, hem de bir dolu. Sonra seçtim birini : "http://www.hayatintakendisi.com/2009/02/krem-peynirli-brownie/

Sabah saat 9 olur olmaz Tansaş'ı görevlileriyle beraber açtım ve aldım malzemelerimi. Şimdi de fırında eserim..pişmesine de 5 dakika kaldı ve durumu gayette iyi görünüyor:)
Her ne kadar fırına koyduğumda durum ümitsiz görünse de, borcam ısıyla kucaklaşıp brownie'mi pişirdikçe görüntü güzelleşiyor.
..geri döndüm. eserim, şaheser olmuş :) blackberry'den, zeyzey'in peynirli browniesi :)
Reyhan'dakinin görüntüsü böyle değildi ama, tadı Reyhanda'kinden daha iyi :))

No comments: