Sunday, July 29, 2012

yeni hastalık!

Cankilerim bilir Céline rahatsızlığımı-mevcut çantamı bir ton arayışla bulmuş ama sonra derisi çok hassas ve ince olduğu için şöyle gönül rahatlığıyla, hoyratça kullanamamıştım. Zamanını daha çok, dolapta poşetinde geçirmişti kendisi!. Ben çok kullanamamıştım ama kesinlikle tavsiye ederim-şekil itibariyle çok kullanışlı ama dediğim gbi derisi bildiğin zar! tırnağın deyse çizilip-yırtılabilir. Evin içinde bile sehpaya oraya buraya-oramı buramı çarparak yürüyen, kendimi bile koruyamayan ben için gerçekten zor oldu kullanmak:(
Neyse uzatmayayım-daha geçen hafta vedalaşmışken kendisiyle yeni bir kardeşini keşfettim : "small Boston bag" !..ya bu kadar mı güzel olur bir çanta:( ama yokk bu kez uzaktan sevmece-almaca yok:) 

 Zaten bir daha bir celine için gözümü karartırsam ilk aşağıdaki model olacak alacağım! en son Elif, LaFayatte'de çantayla beni ayırmak için takdire şahan bir efor sarfetmişti:)


No comments: