Wednesday, July 11, 2012

CdB

Tatilden bir döndüm, pir döndüm! 2 dakika yazayım istiyorum ama zaman yok-ki demem ben çok 'zaman yok' diye..daha sizle tatil maceraları ve gözlemlerimi paylaşacağım ama bavulu bile açıp-çıkaramadın içinde foto makinasını!! Çıkaramamam da çok kötü oldu zira dün gece en önde izlerken Chris de Burgh'ü, çok aradım kendisini:(
Sahneden inip, seyircilere sarılıp, tokalaşırken herkesle ben de telefonla bir iki kare yakalamaya çalıştım..rüya gibiydi konser-en kritik hatayı canki Aslı'yla RED giymeyerek yapmışız:) Zira kendisi Lady in Red'i söylerken, özelikle kırmızı giymiş bayanlara sarıldı:) benim de babetlerim kırmızıydı ama adamcağız göremedi tabi gecenin  kör karanlığında-kızamadım:D
Şaka maka İstanbul'dan bir kez daha CdB geçti ve biz de kendimizden geçtik! Lise, derken üniversite yılları-ilk aşklara kadar aldı-götürdü bizi!! En son sandalyenin üzerinde yırtınarak bağrıyordum 'Tender Hands' diye:) Aslıcım tekrar teşekkür ederim-hem sen hem Chris çok iyi geldiniz bana! Şebnem ve Göksel şarkıları konusunu açmıyorum bile;)
Traveller'i söylüyoruz-vayyy be ne şarkıydı!! 
bu sırada hangi şarkıyı söylüyor-anladınız sanırım;)
yaa boşuna konuşmuşum yukarıda o kadar, foto anlatıyormuş konser duygularımı..
biraz daha gülseymişim kulaklarıma yetişecekmiş ağzım :D

No comments: