Tuesday, July 3, 2012

.....

Tatil süpeer deneyimlerle devam ediyor. Mesela dün sigara böreği sarmayı, salatalıklı patates püresi yapmayı öğrendim..Yok yok Ümit Usta ile değil, kızlarla tatildeyim:) Allahtan arkadaşlarım bana hiç benzemiyorlar, hepsi ziyadesiyle becerikli ve hamarat..Mesela dün plajdayız-Ayşecan evde..'size ne yapayım akşama?' dedi. Ben de şaka olsun diye "çikolatalı pastaaa" diye bağırdım telefonun öbür ucundan. Ve akşam yemekten sonra süpriz! Çikolatalı pasta yapmış bizimkisi!! Şaka gibi değil mi? Bir daha aynı soruyu sorma gafletinde bulunursa şakacıktan AliNazik, Patlıcan Közleme ve Tiramisu isteyeceğim:D
Çeşme öncesi durağımız olan Altınova'da günler, güzel sohbet, harika yemekler ve muhteşem güzel bir denizle taçlanıyor..
Dün akşam mutfaktaki lavobayı tıkayıp her yeri su basması bile güzeldi-Mr.Muscle yetişti imdadımıza-bu felaket bile eğlencemizi bozamadı..Sadece senin olmaman üzüyor bizi:(  Geçen sene Serkan'ın evinde vanayı bozmuştun-hatırladın mı?(hala nasıl yaptın anlamış değiliz?!o ayrı:)) Heryere çılgınca su fışkırıyor ve biz boş yoğurt kaplarıyla! o tanzikli suyu durdurmaya çalışıyorduk. En son elektrikli süpürgenin hortumunu su fışkıran boruya diğer ucunu da küvete koyduğumuzu anımsıyorum:) sonra kimin aklına geldiyse apartmanın girişindeki su vanasını kapamiş ve tüm apartmanı su basmasını son anda engellemişti:) Şimdi oluyor mu böyle:S İki sakar iki ayrı tatilde? Hadi barışalım ve sakarlıklarımızı yine yapalım-ama yine birlikte, yine beraber! Tüm kalbimle özür diliyorum! Seni çok özledik! Yine beraber gülmek istiyorum, gözümden yaş gelene kadar hem de! Buradaki herkes gelmeni bekliyor 4 gözle..

2 comments:

Anonymous said...

HANİ RESİM, HANİ RESİMMMMMMM :(

ŞAHANE ZERENİMOMMM, DAHA GUZEL GUNLERE HEP BERABER SEKERİMMM :)

Anonymous said...

(>_<)