Saturday, July 14, 2012

Bir Aile Saadeti, Bir Yaz Klasiği : Kefken

Bugün annnemlerle Kefken'deydim. Kocaeli ve Sakaryalı olanlar bilirler-bir yaz klasiğidir Kefken..Ya yazlığınız vardır ya da yazlığı olan bir tanıdığınız-dolayısyla tüm eş dost oradadır ve kaçınılmaz olarak 'aile saadeti'yle tamamlanır her bir kare:)
Yıllardır Kefken'e gitsemde hala 'şemsiye altında yanılır!' durumundan haberim yokmuşcasına saçma sapan davranabilirim-tıpkı bugün olduğu gibi! Topu topu 3 saaticik şemsiye altında kitap okudum ve patladım yine! Aslında ben patlamadım-tüp patladı! Yani tüp de patlamadı ama ben adeta tüp patlamış gibi oldum-kıpkırmızı!! Sen geçen hafta Altınova-Çeşme-Alaçatı üçgeninde tatil yaparken, gayet elit elit davranıp (:P) yüzüme 50, vücuda 30,  bacaklara 6 faktör sürerek sağlıklı bronzlaşmaya çalış-sonra gel Kefken'e, tüm varoşluğumla 3 saatte ciğere dön! Olacak iş mi? Çenemin altı bile yanmış ya:S
Bu arada "hızlı bronzlaşmak istiyorum" diyenlerdenseniz-yeriniz Kefken'dir-benden söylemesi..Serin serin esen rüzgar altında güneşin sizi nasıl haşladığını idrak edemezken, o masum ve harika görünen altın sarısı kumlar da 'hain birer aynacığa' dönüşüp, güneşin sinsi ışınlarını çenenizin altına bile ulaşmasını sağlar!! Sonuç mu? İlk gün 'Tüp Patlaması', ikinci gün "çikkolata teninizle" Sezen Cumhur Önal programındaki kadife sesli sanatçılardan farkınız kalmamaca:D
Kefken'in hem zararsız hem de güzel yanı eve dönüş yolunda karşınıza çıkar..Tam da bu mevsimde görebileceğiniz "ayçiçekleri" daha çok bilinen adıyla "günebakan"lar! Gün içinde cayır cayır ıstakoz gibi haşlanmışda olsanız-güzellikler bir süreliğine tüm acınızı unutturur..Bugün arabayı kenara çekip, telefonla da olsa olabildiğince görüntülmeye çalıştım..fotolar çok net değil ama size yolun güzelliğiyle ilgili net bir fikir verecektir eminim;)

No comments: