Wednesday, July 18, 2012

genç gözler / fresh eyes

Gözaltı kapatıcı şeylerini çok kullanmam, tercih de etmem ama bazı sabahlar yana yakıla, 'olsa süper işe yarardı bak' dediğim durumlar olmuştur! Uykusuz olduğunuzda, ağladığınızda ve buna benzer istenmeyen durumlarda:P gözlerdeki doğal ve sağlıklı görüntüyü yakalattıran iyi bir kamuflaj aslında..Bir iki defa farklı markalar satın almış ama ya göz çevresinde çok yoğun göründüğünden (çizgileri felan belli edip beni olduğumdan yaşlı gösterdiğinden) ya da bir süre sonra göz çevresinde kuruyup pul pul-dökük dökük bir görüntü verdiğinden 1-2 kullanımdan sonra bir tanıdığa vermişimdir.
Hem ince dokulu olsun, hem kapatıcı özelliği olsun, hem pul pul olmasın derken Maybelline'in Instant Age Rewind'ini gördüm kuzende ve hemen el koydum:) Zaten çocukcağız ne zaman bana kalmaya gelse 1-2  şeyini bırakıp gidiyor-o ayrı:D
Şimdilik aramız fena değil IAR ile..paslanmıyor, dökülmüyor ve en önemlisi kiri pası kapatıyor..Makyaj yapıp, makyaj yaptığı belli olmayan benden, ne kadar dikkate değer bir öneri gelir bilemiyorum amma yine de bir bakmanız faydalı olabilir;)

No comments: