Saturday, June 2, 2012

muffin kek!

Ayy bu ayakkabılarımı çok seviyorum-çok seviyorum da..yani bir ayakkabı bu kadar mı rahatsız olur ya? Topuk, kalın ve de çok yüksek olmadığından-rahat edeceğimi düşünerek tercih etmiştim-ama ne büyük hataymış! Sivri ve daralan burnu hiç hesap edememişim!! Kışın ayakkabıyı 2-3 saatten fazla giymemişim sanırım? Zira ayaykkabıyla ilgili hatıladığım bir eziyet yoktu. Ama bugün çektiğim eziyeti bir ben-bir de hareketsiz kalmış ayakcağızlarım bilir!! Ya resmen ayaklarım ayakkabının içinde esnemiyordu! bildiğin kalıp! Zavallılar tüm gün araba kullanma ve koşturmaya da dayanamayıp bir şiştiler bir şiştiler ki..siz diyin dolma biberi - ben diyiim muffin kek! Resmen taşdılar ayakkabının üzerinden!! hala sızlıyor ayakcağızlarım-off poff :( Aşağıdaki fotoda kendimi kanepeye kazımadan dakikalar hatta saniyeler önce çekildi! :)
ceket:Beymen - tshirt:Benetton - pantolon&ayakkabı:Zara

No comments: