Monday, June 18, 2012

geçen hafta..

Geçen hafta ve haftasonu o adar yoğun geçti ki yazamadım hiç:( ancak bugün yazabiliyorum..geçen haftanın hit olaylarından biri Candan konseriydi! Öncesinde muhteşem 3lü olarak Nişantaşını altını üstünü getirmeyi ihmal etmedik;)
Fotoğraf tabiki Sess'in önünde.."Melissa biiiziii diskoya götür" :D
bluz:Butik Luca - pantolon&çanta:Zara - ayakkabı:Nine West
Her zamanki gibi harikaydı Candan. Canlı performansını ilk kez izleyen ben konserin her saniyesini kulaklarıma yayılmış olan ağzımla izledim:) Tahmin edebileceğiniz üzere 'Bahar' şarkısıyla giriş yaptı. Ardından Vallahi,Beni Yak Herşeyi Yak, Parçalandım, Yalnızlık, Onlar Yanlış Biliyor dedi ve eskilerle dolu bir potpori yaptı : 3Kalp-Söyle Buldun mu?, devam etti sonra 'Kırık kalpler durağında' dedi. Hata'yı patlattı arkasından 1975'lere gidip 'Sessiz Gemi' dedi: ...Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden. Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden... Hayranım'la devam edip birinci yarıyı 'Elbette' ile bitirdi..ben de o sırada radyo programında istek isteyen ergenler gibi çıkan şarkı benim olsun demiştim, banko! Evren'in yolladığı mesaj çok net bence:)
Konserin ikinci yarısına Candan bomba gibi başladı. 'git' şarkısına bile öyle süper remix yapılmış ki..şarkıyı GİTmesini istediğiniz 'kişi'lere bağıra bağıra ama keyifle söylüyordunuz:)sonra Gamsız Hayat, Söz Vermiştin, Unutama Beni derken yine bir potpori girdi: Oyalama artık+kedi+hayırsız+ister sallan gez+sen gidince bak neler oldu..dedi-yooo bitmedi:) daha da bir tempoyla devam etti konser:Çapkın, Yangının Külü, Unut Sevme Beni, Melek, Vay Halime, Sevdim Sevilmedim ile enerji ve danslar doruk yapmıştı ki bu seferde bir türkü potposisi patlattı-Bir başkadır Benim Memleketim-dedi ve konser bitti:( alkışlara dayanamadı Bis'i patlattı:) Yalan dedi-'İndim Havuz Başına' ile gece bitti..
vee tam o an :...anlaşamadık biz seninle-Gidiyorum desen günün birinde-Kal diyemem sanmıyorum-Ben seni deliler sevsem de-Sensiz nasıl yaşarım bilmesem de-Acımdan her gün biraz daha ölsem de-Sakın gitme dur diyemem istesem de-Yalvaramam sensiz yanarım-Nefessiz kalırım belki güneş doğmaz-Hatta dünya durur-Bu acıdan iflah olmam..

2 comments:

Ödül Melek said...

Süpersin:)))

Anonymous said...

bir sonrakinde bende orda olacağım:)