Tuesday, June 26, 2012

film karesi gerçek mi?

ee her zaman "arkadaşlarım ne giydi"yi paylaşmayacağız değil mi? bu kez de çok ama çok iyi tanıyıp, çok sevdiğim birinin "yazı"sını paylaşmak istiyorum, izniyle tabi..yazı ondan-görseller benden;)

......onu hayatımın aşkı sanmıştım.."peri masalı" gibi başlamıştı bizim aşkımız..ya da bana öyle gelmiş? önce gülüşüne aşık olmuş, tam 1 yıl onun sadece o güzel hayaliyle yaşamış-sonrasında ise kader hiç olmadık bir şekilde, evlerimizden çok uzak bir şehirde bizi biraraya getirmişti. sonra nasıl oldu hatırlamıyorum 'çok aşık olduk'. Sonra aynı kader bizi başka şehirlere, sıkıntılı an'lara sürükledi ama hiç pes etmemiştik..ta ki 'o an'a kadar! kader 'bu kadar' demiş ve boyun eğmiştik..
Küçükken en sevdiğim film karelerinden biri 'yıllar sonra arkadaşlarının düğününde bir araya gelip, dans etmek zorunda kalıp-sonra barışan bir çift'in görüntüsüydü..Hiç unutmam..kadın karakter merdivenden bahçeye salına salına iniyor, erkek karakter ise pistin ortasına ona doğru yürüyordu. Ne kadar özlem ve aşk dolu dans etmişlerdi-ayrı geçirdikleri anların acısını çıkartırcasına! Yıllarca bu kare bilinçaltımın biryerlerinde durup 'büyük aşkın' tanımı olmuştu benim için-hele de senle ayrılığımızın her günü fırladı o tozlu raflarından, yedi bitirdi beni!
Ve yine olan oldu-bugün o karenin gerçek olması için bir fırsat geçti elime! en iyi iki arkadaşın evleniyor ve düğünlerine beni de davet ediyor. Çünkü onlar benim de arkadaşlarım artık..
Kader yine mi sahnede?..Ne çok istiyorum aslında gelip o film karesini 'gerçek' yapmayı! ne çok istiyorum aslında seni görmeyi, sana sarılmayı, 'çok özledim' diyebilmeyi..
Ama bu sefer büyüdüm-masalların gerçek olmadığını biliyorum ve 'yap-ma-ya-ca-ğım!'. Herşeye rağmen hep senin yanındaydım-çünkü bizim yolumuzun AYNI olduğunu sanıyordum. Hep kendimi böyle teselli ettim, buna inanmak istedim, aslında kendimi hep böyle kandırdım!!
Bu kez 'kaderimde 'senin' olduğuna inanmıyorum!' Bu kez de ben kader'e 'buraya kadar!' demek istiyorum..O düğüne gelmeyeceğim. Orada senle dans etmeyeceğim. Kader'i bu kez ben şaşırtacağım!
Artık aklımdan gülüşünü söküp atmak, birlikte yürüdüğümüz yollardan adımlarımı silmek, seni anılarımdan çıkarıp atmak istiyorum!
Çünkü-Büyüdüm..

2 comments:

Ödül Melek said...

Keşke gitseymiş düğüne.. sanırım ben hiç büyümemişim:))

Anonymous said...

TDK Sözlüğü açıyor "domuz" kelimesine bakıyorsunuz. Kelimenin karşısında açıklama olarak "Özgür B." yazıyor!
Yaniii "Düğüne gitmeyeceğim!"