Saturday, June 23, 2012

doğal ve süper

Yapılı saçlara oldum olası kılımdır..zaten her kuaför maceramda "saçım güzel olsun ama kuaförden çıkmış gibi olmayayım"?!?!@? diyerek karşı tarafı kitlemeyi başarıırım:) hele saçlarıma ilk gölge yaptırmaya karar verdiğimde kuaförümü dumur etmiş, adam o günü yaşanmamış saymak istemişti:) "sarı gibi olsun ama olmasın da, rengi açılsın ama doğal olsun, koyu olmasın ama açık da olmasın, havalı olsun ama doğal dursun, boyanmış gibi durmasın-güneş açığı tadında olsun, sonrasında rengi açılmasın,.."vee benzeri birbirinin zıttı olan bin tane şeyi arka arkaya boyama öncesi ve sonrası söyleyerek delirtmiştim adamı..sanırsınız bişi yaptırıyorum-alt tarafı 2 tel saçımın rengi normal renginden bir ton daha açılacaktı:)
Neyse sonra İzmir'de sevgili Bahriye ile tanıştım da-normalleşebildim..Bahriye'ye olan güvenimden midir yaptığı işleri çok beğendiğimden midir bilinmez tek ona fazla mızmızlanamadım hayatımdaki kuaförlerden..Öyle ki İstanbul'a taşındım ama saç boyama işlerine hala İzmir'e gidiyorum:)
Aslında bu kadar çok konuşmayacaktım-doğal ama süper görünen bir iki kolay saç modelini
paylaşacaktım aslında ama uzadı mevzuu..bari önce İzmir-Kuzey Kuaför fotolarını paylaşayım..İzmir'deki hanımlar şiddetle tavsiye ediyorum Kuzey Kuaför'ü! (adres için bakınız http://www.facebook.com/#!/kzy.eren)
Nisan'da hala tombişmişim:)
bu kareyi eklemeden geçemedim! Kuaför mi cafe mi şaşırdınız değil mi sunuma;)
Ellerine sağlık Bahriye'cim..

ve bunlar da yapımı kolay "yaz saçları" 

No comments: