Monday, June 25, 2012

kks=kıskanç kadın sendromu

Cumartesi bir arkadaşımı beklerken İzmit Outlet'deki Mango'ya girdim vakit geçsin diye..ee tabi sadece vakit geçmedi, beklerken öylesine birşeyler bakayım derken ‘patt’ diye üzerimde gördüklerinizle çıktım!! Aslında almayacaktım-vallaha:D Denediğimde aynaya bakmak için kabinden çıktım, aynaya baktım..sonra kabine geri döndüm..herşeyi kabinde öylecene bırakmış çıkarken bir de ne göreyim? 2 tane kız aynı kombini yapmışlar, aynaya bakıyorlarJ "Olm hangi ara yaptınız yaww" demeye fırsat kalmadan 'Kadın Kıskançlık’ım hortladı taa derinden ve yıldırım hızıyla kabine geri dönüp aldım bıraktığım pantolonla gömleğiMİJ ve şimdi de malum-üzerimdeler;)
Bu arada kıyafetin faturasını da görüşmemize geç gelen arkadaşıma göndercem :P
eeheheh pantolon dantel demiştim di mi :D

3 comments:

Anonymous said...

sana inanamıyorum TATLIMMMM :)

.. said...

ben de:)

Ödül Melek said...

Süper olmuş, iyi ki de almışsın:))