Sunday, June 24, 2012

Bisiklet Aşkı'm

Haftaya bu vakitlerde kumsalda yayılmış, frozen'ı mı içerken, kitabımı okuyor olacağım :D Evet evet Çeşme öncesi arkadaşların yazlığa gidip kısa bir ön tatil yapacağız. Tatil zaten güzel ve yeteri kadar mutlu edici bir durum ama kalmaya gittiğimiz evin 2 tane bisikleti olduğunu duyunca ayrı sevindim, daha bir mutlu oldum..Şimdi sabah akşam kırlangıçlarla bir oraya bir buraya yarışır dururuz ;)
Bu kadar bisiklet lafı olur da bu ayın "bisiklet post"u olmaz mı? tatataamm..gelsin o zaman:
Yaa ben zaman topuklularla kullanabilicem?
vee şimşek çakar: "acaba pazartesi kokteyline bisikletle mi gitsem ?"

2 comments:

What's Next said...

yazın ne güzel oluyor bisiklete binmek! ama düz ayakkabıdan başka hiçbir şeyle sürmeyi beceremem ben,topukluyla sürenlere hayranım :)

edankb.blogspot.com
bana da beklerim, sevgiler..

.. said...

ben de hiç kullanmadım ama denemedim de aslında:) deneyip görmek lazım durumu :)