Sunday, April 8, 2012

Narcııı geldiii..

Haftasonu sadece IFF etkinliği yapmadım-harika başka birşey daha yaptım! Sevgili Banu'nun Kadıköy-Sanatçılar Sokağındaki atölyesinde nar boyadım! Orada geçirdiğim süre içnde ne kadar keyif aldığımı, mutlu olduğumu anlatmayacağım, aşağıdaki fotolara bakabilirsiniz bunu anlamak için! Ağzım kulaklarımdaydı resmen:)
Bu arada Banu'nun Atölye'sinde hepsi el emeği, birbirinden güzel narlar, kaftanlar ve ahşap kutu/tepsiler bulabilirsiniz. Fiyatları ise inanılmaz ucuz! Bu arada perakende satışın yanısıra toptan satışları da var bu güzel hediyeliklerin. Şişşttt evlenecek olan arkadaşlar, nikah şekeri olarak 'mini nar'lara ne dersiniz? ;)
Bu arada Atölye nerede mi? Şimdi Bahariye'ye gelin, solda Mavi Jeans'i görünce içeri girin. İşte orası 'Sanatçılar Sokağı'..Aşağıya doğru yürümeye devam edin, küçük bir 4 yola geleceksiniz. Sevgili Banu'nun yeri tam karşı köşede solunuzda kalacak;)
Bunlar benim boyadıklarıımmmm:)
Ödülcüm, bizim Bıdık'ın doğum gününde bu narlardan
dağıtalım mı-ne dersin tatlım?
Banu ve karşıdaki Gümüşçü'nün sevgi canavarı köpüşü : Lucky !

Bir hayvan kendini bu kadar sevdiremez-hele de bir köpek! şaka gibi kendisi:)
Kedi olsa anlayacağım da böyle bir köpek olsun-hayret! Bugün narları boyuyorum, içeri girdi-ilgilenmedim, geldi kafasını dizlerime koydu ve kafasını sevdirene kadar da gitmedi! İnanamadım resmen, bana sevgi arsızı başka birini hatırlattı;)
Ayrıca sadece keyifli zaman geçirmiyorum burada, bir sürü tecrübe de ediniyorum. Mesela tatilde felan sanatla uğraşan birilerini gördüğümde (örneğin, cam ustaları, keçe örücüleri, vs.) hemen fotosunu çekerdim. Ama bir daha yapmayacağım zira hiç de hoş hissetmiyormuş insan! Neden mi? Benim de bir sürü fotomu çektiler, narları boyarken-camın arkasında- kendimi bir garip hissettim-vallaha bir daha yapmıcam:D

No comments: