Tuesday, April 17, 2012

İzmir

13 Nisan Cuma ve 16'sı Pazartesi iki toplantım olunca haftasonunu İzmir'de geçirme şansım oldu:) o iki güne biiir süürüü şey sığdırdım:) Havaalanına inince bir şaşkınlık yaşadım-önce! Neredeyse 2 yıl boyunca sürekli kullandığım havaalanının değişmiş olduğunu gördüm! Sonra dikkatli bakınca aslında sadece dış hatlara indğimizi anladım:) Meğerse iç hatlarda tadilat varmış..sonra ofisin yolunu tuttuk. Yolda ben İzmir'deyken inşaat halinde olan ama geçtiğimiz aylarda açılmış olan Optimum'a uğradık (yol üstünde Starbucks bulmak güzel:)). Sonrasında ofise kadar bir değişiklik görmedim. Şehirlerdeki değişikliklerden hiç hoşlanmıyorum. O yerlerdeki anılarınızla bağlantılarınızı koparıyor, sanki orada hiç yaşamamışsınız gibi hissetmenizi sağlıyor:( en azından bana böyle hissettiriyor.
Toplantı sonrası ofistekilerle Kordon'da biraz yürüdükten sonra Reyhan'a gitmek üzere yolumu değiştirdim. Bu pastane ve içinde bulunduğu sokak beni gerçekten çok mutlu ediyor. Sanırım İzmir'de en sevdiğim yer burası. Reyhan'da biraz oturduktan sonra yemek için Reci's'e geçtik. İzmirde yaşarken gitmediğim bir sürü yere neden gitmediğimi gerçekten anlayamıyorum? aslında bazen İzmir'deyken İzmir'de zaman geçirmediğime üzülüyorum, içten içe. Şehir, benim o hırçın ve suçlayıcı hallerimi hiç hakketmemiş sanırım? Neyse en azından şimdi barıştık İzmir'le;)
Haftasonu yağmur çok gezmemize izin vermedi ama Dağmaran'da kahvaltı, Mask müzesi ve yağmura rağmen Kordon güzeldi-sanırım İzmir'i özlüyorum:?

No comments: