Tuesday, April 10, 2012

Harika bir hediye!

Canım arkadaşımın annesi için internette hediye bakınırken buldum bu siteyi! Böylelikle Susan Lordi adlı bir sanatçının söğüt ağacından yaptığı bu muhteşem eserlerle tanışmış oldum. Figürlerin her birinin ismi ve bir hikayesi var. Biblolar aşkı, umudu, huzuru, özgürlüğü, sevgiyi kısacası yaşanmış her duyguya dokunuyor! Koleksiyonda sadece biblolar yok. Müzik kutusu, kalemlik, saklama kutuları ve biblo altlıkları da eklenmiş. Willow Tree'yle tanışmanın bir sakıncası var yalnız:( Ne mi?  Bu biblolardan birine aşık olup benim de bir tane olsun' diyebilirsiniz-tıpkı benim gibi.. ve akabinde internetten sipariş girmeniz içten bile olmaz:S http://willowtree.info/
Forget Me Not 
Happiness 
Miss You 
Surrounded by Love 
You and Me 
Love Angel 
Happiness-Musical 
Irish Charm 
Je-Taime 
Dancer
(buna bayıldım ama Türkiye'de yok sanırım:()

No comments: