Saturday, September 17, 2011

en güzel giysiniz : saçlarınız! / your best dress is your hair!

En güzel elbise, en güzel aksesuar kesinlikle Saçlarımız! İsterseniz altın elbise giyin, size çok yakışmış olsun, isterseniz dünyanın en güzel kızı olun, saçlarınız istediğiniz gibi olmuyorsa hiçbir şey güzel olmaz bence. Evden mutlu çıkmazsınız, çıkamazsınız bir kere! Muhtemelen saçınızı düzeltirken sinirlenmiş, saçınızla çok uğraştığınızdan dolayı gideceğiniz yere geç kalmak üzere olduğunuzdan barut gibi sinirli ya da streslisinizdir. Nereden mi biliyorum? Kendimden:)
Zira saçım ne kıvırcık ne düz, arada bişi..bazen hiç uğraşmadan harika olurken bazen de (genelde saçımın güzel olması gereken bir yerdir!) toplamaktan başka yol bırakmaz bana..Bu aralar iyice uzadıklarından ve katlarının kaybolmasından olsa gerek ne dalga ne düz, garip bir şekil alıyorlardı. "-dı" diyorum,  çünkü sorunum çözülmüş olabilir! Nasıl mı?
Şampuanımdan bahsetmiştim önceki postlarımda: Nuxe..yıpranmış ve dökülen saçlarımı kısa sürede toparlamıştı kendisi. Bitkisel olmasına rağmen krem kullanmadan da saçımı kolayca tarayabildiğim için inanılmaz memnundum..taa ki Nuxe markasının Türkiye'den çekilme kararı aldığını duyana kadar-tekrardan kara kara düşünmeye başlamıştım hangi şampuanı kullanacağımı?
Geçen Gratis'deyim, vaktim de var, öyle dikkatli dikkatli okuyorken tüm şampuan ve kremlerin marifetlerini, üzerinde 'uzman bukle belirginleştirici' yazan bir ürün dikkatimi çekti. Markasına baktım : Elidor. Hayatında yıllar önce bir kere Elidor kullanmak zorunda kalmış, onda da saçları 'kazık gibi' olmuş-çok hoş hatıralara sahip olmayan biri olarak, dudağımı "iğğhh" ifadesiyle büküp uzaklaştım reyondan. Şampuan alamadan kasaya geldim-aaa..kasada da var hem de saç köpüğüyle beraber 7-TL.
Dedim ki "tek köpük alsam minimum 7-TL., köpüğüm de bitmişti, alayım belki şampuanı da iyi çıkar"..aldım, eve geldim, denedim. Şampuan hiç fena değil..Sonra köpüğü kullandım, aaa buklelerim baya güzel. Dedim tesadüf olabilir. Birkaç yıkama sonrası anlaşılır, tesadüf mü değil mi?..Aaa 5-6 deneme ve gayet iyi-işin enteresan tarafı, bizim kızların tepkisi! Yorumlar aynen şöyle : Kızım sen ne yaptın saçına ya, buklelerin süper bu aralar, bugudi olayına mı girdin yoksa?" Kesinlikle abartmıyorum-tepkiler aynen böyle! Demek ki, saç düzleştiren, saçı dalgalandıran saç şampuan ve kremleri gerçek! Pazarlama dünyasının renkli lafları değilmiş..Uzun lafın kısası : ben denedim-çok beğendim, şiddetle de tavsiye ediyorum;)

No comments: