Thursday, September 29, 2011

yeniler / new ones

Bisiklet kullanmayı gerçekten çookkk seviyorum!! Bugün çok yoğun bir gündü..eve yorgun gelmeme rağmen, bisikletimi alıp sahile fırladım (güzel akşamları değerlendirmek lazım değil mi?), gün batımını yakalamak için çevirdim pedalları..sonra Elif'le yürürken batırdık güneşi..Kısaca ben çoookk mutlu oluyorum bisiklet kullanırken!
Çok mutlu olduğum zamanlardan biri de çok istediğim birşeyin olması-tıpkı herkes gibi;)
Aşağıda zoom yaptığım ayakkabımı Nişantaşı'nda bir kızın ayağında görmüş, çok beğenmiş, sonra da çılgınlar gibi aramıştım kendisini ama bulamamıştım:(
Tam vazgeçtiğim, ümidi kestiğim bir anda hem de çok alakasız ve ummadığım bir an da karşıma çıkana kadar! Bu tip durumlarda aklıma ilk gelen şey "kısmetse gelir Hint'den Yemen'den, kısmet değilse ne gelir elden"..olur. Birşeyi çok istememek, piskopatça kasmamak lazım-olacaksa oluyor nihayetinde;)
bluz : Park Bravo
pantolon : Zara
saat : Fossil
ayakkabı : Nine West

No comments: