Wednesday, September 28, 2011

bir pencereden../from a window

İzmir'de yaşayan bir arkadaşımın yayınladığı fotoları incelerken çok ilginç birşey oldu..Fotoğraf şöyle : 2 kişi koltukta oturuyor ve tam aralarında perde ve tülü açık bir pencere var..Estetik olarak fotoğrafı bozuyor gibi görünse de bende oluşturduğu duygu farklı oldu..Siyah gökyüzü görünen o pencereden İzmir gecelerinin meltemle esen sıcak havasını hissettim! Sanki İzmir'deki evdeyim, sıcaktan bunalmış vantilatör önündeyim ve camdan giren sıcak rüzgarla-serinlemeye çalışıyorum!
Bir kuş olup uçtum adeta fotoğraftaki o karanlık geceden, İzmir'in sıcak yaz gecelerine, bol yıldızlı gökyüzüne..ayy duygulandım yine..Kimbilir, ışınlanma ya da zamanda yolculuk belki de böyle birşeydir!
Kısa periodlarda şehir ve birsürü şeyin değişmesi kesinlikle ruha zarar verip, onun koruyucu tabakasını inceltiyor-ben de öyle yaptı:(
Kuş dedik-aklıma Kuş'lu herşeyi çok sevdiğim geldi yine:) Evde de harika duruyorlar :


No comments: