Friday, September 9, 2011

ekose nasıl giyilir? / How to wear : plaid shirts, skirts, dresses, etc.?

Ekose modası da tıpkı animal print gibi tam gaz devam eden akımlardan. Ekose çantalardan tutun da ekose çoraplara, ayakkabılara, hatta bileziklere kadar aklınıza ne geliyorsa, birşeyler bulmanız mümkün.

Yalnız tüm belirli desenlerde olduğu gibi ekoseyi de fazla abartmamanızda fayda var. Sonra sofra bezi gibi olursun alimallah!

Ekose desenli bir elbiseyi kumaşın taban/baz rengiyle aynı bir mus çorapla kombinleyip bir de altına çizme patlattınız mı gündüzden geceye şık olabilirsiniz. Ama ben rüya takımı oluşturacağım diyorsanız önerim : beyaz yüzücü atlet üzerine düğmeleri açık, kolları hafif kıvrılmış ekose gömlek altına kot(hava güzelse kot şortta olabilir) ve babet öneriyorum. Kolda tahta kalın bilezikler çok havalı duruyor. Üzerine de çapraz çanta iliştirirseniz, günün yıldızı siz olursunuz. Mevcut yaşınızdan daha da genç gösterirsiniz ayrıca (over 30 bu size;))

Ama ben klasik rüya takım yerine çarpıcı olayım, daha dikkat çekeyim-yolda yürüyenler bana kafasını döndürüp döndürüp baksın diyorsanız, tam buna göre bir önerim var: ekose gömlek altına leopar desenli etek çok sağlam duruyor! Geçen akşam caddede ekoselerini leoparın camel renk tonu ile kombinlemiş birini gördüm, ayağında da altın renkli babet vardı. Çok şıktı, gidip tebrik edesim, öpesim felan geldi kendisini :P
üstteki kombin mutlaka yapacaklarımdan!
ekose gömlek içine deseni tshirtlerde güzel oluyor, illah düz olsun, milimetrik olayım diye kasmamak lasım;)
alın size "ekose ne kadar şık olabilir ki?" kombinleri:)
hımmm.normalde aynı desenli birleşimler boğabilir ama bu arkadaş da hiiç fena durmamış;)
işte bu rüya takımı!
bu da rüya takım! Kotu uzun olsa daha da iyi olurdu ama..
üstteki eteğin de dikimini çok beğendim.

No comments: