Sunday, September 18, 2011

Annemlerde Pazar / Sunday with my family

Alt bahçe annemin, üst bahçe ise babamın..evdeki rekabeti görmelisiniz: benim domateslerim seninkilere göre daha güzel oldu, bibeelrim daha tatlı, patlıcanlarım daha büyük, salatalıklarım daha çıtır çıtır..uzayıp giden benzeri dialoglar..evde tam bir organik ürünler yetiştirme savaşı var! Sanırım bu işten en karlı çıkan tatillerde eve gelen bizler oluyoruz:) Sabah kalktığınızda bahçeye inip kahvaltılık biber, domates ve salatalık toplamak gerçekten büyük keyif ve de lüks! Aşağıdaki fotolar da bugüne ait..sabah kalkar kalkmaz bahçeden kabak çiçeği (dolma için) ve domates topladım. Annemin yaptığı kabak çiçeği dolmasını da görüntüleyecektim ama riske girmek istemedim. Risk : dolmayı yiyememek! 2 kardeşimde sınırlı sayıdaki dolmaları yemek için mutfakta bekliyordu, dolayısıyla ben de onların yanında durup, dumanı üzerindeki dolmalardan kapabildiğimi yiyebildim ancak:)
Annemin balkondaki Arnavut Biberleri :)
elbise : adL
gözlük : Safilo
ayakkabı : Ranello
Geçen günü birlik Adana seyahatim ertesi güne uzayınca tek elbiseyle kala kaldım. Yemekte de üzerime kebap yağı dökünce korku filmi başladı. Ne yani 2 saat daha fazla kalacağım diye yeni bir elbise mi alacaktım? Hemen otelin yanındaki Koton ve Adil Işık'a gittim. En ucuzundan ne varsa hepsini giydim giydim çıkardım ve en sonunda hem ayakkabıma uygun hem de sadece 17-TL! olan yukarıdaki elbiseyi aldım. Yok yok bu adL'ye dönem dönem bakmak lazım;)
aaa bu kombin benim elbiseme benziyor:)
Evdeysem Piti'siz post olmaz;)

No comments: