Tuesday, April 26, 2011

® Zara

Genelde almak istediğimiz giysilere lookbook'lardan ya da mağazalardan bakıyoruz. Bununla beraber, kendi adıma söylemem gerekirse, mağaza ya da katalogda gördüğüm kıyafetleri sokakda birinin üzerinde gördüğümde benim için daha etkileyici ve "gerçekçi" oluyor mevzuu..şu cümleleri hepiniz bir kez mutlaka söylemiş ve duymuşuzdur : "hıımm çokk güsel olmuş, ben de alayım" ya da "ayy..bu elbise ben de nasıl korkunç durmuştu, kız uzun tabi güzel olmuş!" "şekerim ya, ne güzel olmuş bu etekle bu gömlek, şahsen bunu rafta görsem mümkün değil almazdım, bırak almayı bakmazdım bile..şimdi fikrim değişti, sence de sakıncası yoksa yarın ben de bakayım şunları bii-umarım bedeni kalmıştır"
Bu kadar lafı niye mi söylüyorum? Bakarmısınız aşağıdaki fotolara, tanıdık değil mi..evet şu an hepsini Zara'larda bulabilirsiniz! Bu renkleri nasıl kombinlerim diye düşündüyseniz, bunlar tam sizlik;)


Daha fazlası için tık tık : http://mysilkfairytale.blogspot.com/

No comments: